پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51791 تاریخ : 1393/04/29-01:14:35
,1,16,17,

خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد،

"سامانه جامع نوپاد؛ تسهیل در انجام پرداخت های الکترونیکی"

سامانه جامع نوپاد، خدمتی دیگر از بانک‌پاسارگاد است که باعث تسهیل در پرداخت‌های مشتریانی که از طریق درگاه‌های بانکداری الکترونیک اقدام به خرید می‌کنند، می‌شود.

به گزارش پایگاه حلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه به منظور تسهیل پرداخت هزینه برای مشتریان و امکان مدیریت بهتر مبالغ دریافتی برای سازمان‌های طرف قرارداد بانک‌پاسارگاد است. در این سامانه، نرم‌افزاری در قالب پنل برای مشتری بانک طراحی شده و پس از تخصیص کد نوپاد، پیامکی به خریدار ارسال می‌شود که حاوی اطلاعات پرداخت و امکان پرداخت هزینه را در درگاه‌های مختلف به  خریدار می‌دهد. پس از انجام پرداخت، پیامکی حاوی کد پیگیری به سازمان و خریدار ارسال می‌شود که این کد نقش رسید پرداخت را ایفا می کند.

وی ادامه داد: خریداران می‌توانند با بهره‌مندی از این سامانه از امکاناتی مانند پرداخت شناسه از طریق درگاه‌های بانک پاسارگاد ( شعبه‌ها، تلفن بانک، سامانه‌ی آنی بانک‌پاسارگاد #720*، سایت پذیرنده، POS، ATM)، امکان پرداخت شناسه با استفاده از  تمامی کارت‌های عضو شتاب، عدم نیاز به مراجعه حضوری برای ارائه سفارش و دریافت خدمات، دریافت تمامی خدمات موجود در پرداخت امن مانند پشتیبانی از خریداران، کنترل تراکنش‌ها و خریدها در پنل کاربری و ... بهره‌مند شوند.

رفیعی افزود: همچنین فروشندگان با استفاده از این سامانه از امکاناتی مانند یکتا بودن شناسه، امکان پرداخت هر کد تنها یک بار، امکان پرداخت شناسه با تمامی کارت‌های عضو شتاب، امکان پرداخت شناسه از طریق تمامی کانال‌های پرداخت بانک پاسارگاد، امکان تعریف تاریخ انقضا برای هر شناسه و عدم امکان پرداخت آن بعد از اتمام مهلت تعیین شده، امکان استرداد شناسه پرداخت شده به حساب خریدار تا قبل از اتمام مهلت تحویل کالا و مهلت شکایت از طریق فروشنده، امکان کنسل کردن شناسه پرداخت شده از طریق پرداخت امن بنا به درخواست خریدار، امکان استفاده از شناسه برای پرداخت های اقساطی، امکان پرداخت شناسه از منوی  #720* و ... بهره‌مند شوند.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی از خدمات ارایه‌شده در این سامانه خاطرنشان کرد: خدماتی مانند فروش بلیت هواپیما، خدمات امدادخودرو سایپا، سامانه‌ی نهاده های کشاورزی، فروش  بلیت های هنری، پرداخت امور دانشجویی،  ارایه راهکار پرداخت به خیریه های معتبر، منوی پویای USSD و ... از طریق این سامانه ارایه می‌شوند.

رفیعی در پایان تصریح کرد: مشتریان گرامی می‌توانند با شماره‌گیری کد #720* نسبت به دریافت خدمات یاد شده اقدام کنند.

گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 آماده پاسخ به سوالات و دریافت نظرهای مشتریان عزیز است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران