/2023/1/14011105224125.jpg
خدمات هوشمند و غیرحضوری بانک های قرض الحسنه، نگاه مشتریان را تغییر داده است
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با چشاندن طعم استفاده از خدمات هوشمند و غیرحضوری بانک اعم از ضمانت نامه الکترونیکی، افتتاح حساب آنلاین، سفته الکترونیک، وام های آنلاین و سایر خدمات برخط، نظر مشتریان به صورت عملی نسبت به بانکداری قرض الحسنه تغییر می یابد.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» با حضور در برنامه «عیار» شبکه تلویزیونی افق گفت: پرسنل این مجموعه با ارائه خدماتی متمایز در حوزه وام خرد، داعیه این را دارند که کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند کارت زندگی آحاد مردم باشد تا گره ای از مشکلاتشان باز کند.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام