به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در کنار خدمات متنوعی که ویژه مشتریان حقیقی از سوی این بانک تدارک دیده شده، شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند از این امکانات استفاده نمایند.
شرکت های حقوقی با استفاده از وب سرویس های تهیه شده توسط بانک سینا می توانند نسبت به دریافت اقلام اطلاعاتی مورد نیاز خود به صورت سیستمی اقدام نمایند یا سامانه های حسابداری و مالی خود را به سپرده نزد بانک سینا به صورت اتوماتیک متصل نمایند. از این طریق امکان دریافت صورت حساب و انجام عملیات انتقال وجه های عادی، پایا و ساتنا متناسب با نرم افزارهای کاربری مشتری وجود دارد و برای دریافت خدمات یادشده نیازی به استفاده از نرم افزارهایی چون اینترنت بانک، همراه بانک یا تلفنبانک نیست.
همچنین امکان واریز حقوق کارکنان سازمان ها و شرکت های طرف قرارداد به صورت مکانیزه در شعب بانک سینا و از طریق ارائه فایل گروهی به سادگی قابل انجام است. تلفنبانک حقوقی نیز از جمله خدماتی است که امکان دریافت صورتحساب از طریق فکس، اعلام موجودی حساب و دیگر خدمات را برای مشتریان حقوقی فراهم می سازد.
شرکت ها و سازمان هایی هم که ملزم به پرداخت سود سهامداران هستند می توانند از طریق ارائه فایل، سود سهامداران خود را در شعب بانک سینا پرداخت کنند. با استفاده از خدمت ثبت دستور پرداخت گروهی پایا هم انتقال وجه های گروهی به سپرده سایر بانک ها می تواند تنها به صورت فایل ارائه شده و دستور پرداخت آن ثبت گردد.