پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521351 تاریخ : 1399/07/23-17:13:08
,2,
خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تأمین نیاز مشتریان است

خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تأمین نیاز مشتریان است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر انطباق خدمات ارائه شده توسط شعب بانک با تأمین نیاز مشتریان تأکید نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت?اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس های تلفنی با روسای شعب اظهار داشت: موفقیت بانک منوط به موفقیت کلیه شعب در سراسر کشور است و چنانچه همکاران شعب با آگاهی و تسلط بر نحوه صحیح ارائه خدمات کیفی به جامعه هدف و تعامل صحیح با مشتریان، کارنامه مالی و توسعه ای مؤثری بجا گذارند، پیشرفت و موفقیت بانک تضمین خواهد شد.

وی تصریح نمود: عملکرد شعب از دو منظر حرفه ای و توسعه ای قابل بررسی است و شایسته است همکاران شعب ضمن التزام بر تحقق شاخص های حرفه ای در حد استاندارد و بجا گذاشتن تراز مناسب، بر تداوم نقش توسعه ای و رعایت صحیح وظایف و تکالیف توسعه ای اهتمام کافی داشته باشند.

مهدیان با اشاره به ابزارها و راهکارهای رایج اعم از بسته ها و محصولات اعتباری و تخصصی افزود: ارائه بسته های متناسب با نیاز مالی و بانکی مشتریان حائز اهمیت است و مشتریان، در صورت رضایت، درخواست ها و سایر نیازهای خود را مطرح نموده و همکاری مؤثر با آنها تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس های تلفنی با بیژن محمدی رئیس شعبه کامیاران، بیوک صدیقی رئیس شعبه چاراویماق آذربایجان شرقی، رسول محمدی رئیس شعبه شهر صنعتی البرز قزوین، عباس کیان مهر رئیس شعبه مهریز و حاتم نعیماوی سرپرست باجه زیتون شعبه مرکزی اهواز از وضعیت شعب و مشکلات و دغدغه های همکاران مطلع گردید و افزود: همکاران شعب تلاش گسترده ای برای ارائه خدمات توسعه ای به تعاون?گران و جامعه هدف بروز داده اند و امید است با غلبه بر مشکلات و ارائه راهکارها و بهره گیری از ظرفیت ها، کارنامه همه شعب با پیشرفت قابل ملاحظه ای رقم بخورد.

مهدیان تأکید نمود: طی سالیان گذشته مدیران ارشد بانک توسعه تعاون در راستای نظارت و با رویکرد حل مسائل مشتریان و همکاران، در سفرهای استانی پیشگام بودند و در وضعیت کنونی که تأکید بر کاهش دیدارها و جلسات حضوری می باشد، تماس های تلفنی و ارتباطات ویدئوکنفرانسی تا حد زیادی در انتقال مطالب و اتخاذ تصمیمات کارآمد برای رفع کمبودها اثرگذار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران