پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250442 تاریخ : 1395/09/13-19:18:38
,17,
خدمات به مشتریان در کشتیرانی هوپاد دریا تسهیل شد

خدمات به مشتریان در کشتیرانی هوپاد دریا تسهیل شد

سامانه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به صاحبان کالا از سوی شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا با هدف ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازگروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،  مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: در راستای توسعه خدمات نمایندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی صاحبان کالا و با تلاش دفتر فناوری اطلاعات این شرکت، سامانه تحت وب خدمات الکترونیکی مشتریان با قابلیت پرداخت اینترنتی کلیه هزینه های THC، بیمه خسارت، حق توقف و همچنین اطلاع رسانی های مورد نیاز به منظور پاسخگویی مناسب به مشتریان در اختیار صاحبان کالا قرار گرفت.

کاپیتان نوروز طیبی صدرآبادی با بیان اینکه این سامانه با هدف افزایش میزان رضایتمندی صاحبان کالا و بالا بردن توانایی گروه کشتیرانی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد شده است، افزود: در این سامانه کلیه هزینه های مربوط به خط کشتیرانی اعم از هزینه های THC، بیمه خسارت، حق توقف و امکان دریافت کرایه حمل به علاوه هزینه های محلی مربوط به نمایندگی به صورت اینترنتی قابل پرداخت بوده و عملیات تسویه مالی نیز به صورت سیستمی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در سامانه جدید این امکان برای مشتریان فراهم شده که بدون نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به شرکت بتوانند اطلاعات مورد نیاز در خصوص وضعیت بارنامه ها و کانتینرهای خود را مشاهده و از هزینه های قابل پرداخت مطلع شوند و در صورت تمایل صورتحساب هزینه های مربوطه را دریافت و برای پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا خاطرنشان کرد: جهت تسریع در دسترسی مشتریان به سامانه جدید برای تمامی صاحبان کالایی که در بانک اطلاعاتی این شرکت دارای سابقه هستند یعنی حدود 2000 مشتری کد کاربری و رمز عبور ایجاد شده و از طرق مختلف به آنها اطلاع رسانی شده است.

کاپیتان طیبی صدرآبادی افزود: برای اطمینان مشتریان از موفقیت آمیز بودن عملیات مالی پرداخت های اینترنتی هزینه ها، کد پیگیری به صورت سیستمی ایجاد و در انتهای کار به مشتری ارائه می شود که مشتری با این کد می تواند از آخرین وضعیت پرداخت خود مطلع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران