به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، شهیدی در ادامه افزود: حمایت از ورزش والیبال در جهت توسعه بعد قهرمانی آن و ایجاد شرایط لازم برای افتخار آفرینی والیبالیست های کشور یکی از اولویت های بانک گردشگری بوده است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد فرهنگ ورزش در بین افراد جامعه و توجه به جنبه های سلامت جسم و روح از دیگر موضوعاتی است که بانک گردشگری در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود آن را مد نظر داشته و سعی کرده تا در کمپین حمایت از والیبال آن را در بین مردم نهادینه کند. همچنین کسب پیروزی و موفقیت تیم ملی والیبال در ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بیشتر در ایران اسلامی موثر است.
مدیر روابط عمومی بانک گردشگری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی های پی در پی تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت های جهان یاد آور شد: وجود اسپانسر خوب باعث می شود تا تیم بدون دغدغه خاطر فقط به تمرین و مسابقه فکر کند. به نوعی وجود اسپانسر خود در کسب نتایج مثبت بسیار مهم و اساسی است.
گفتنی است بانک گردشگری تنها حامی رسمی فدراسیون والیبال کشور تا پایان المپیک 2020 توکیو است.