او ادامه داد: بیمه رازی از قاعده کلی صنعت بیمه مبنی بر حمایتگری جدا نیست و این شرکت با توجه دغدغه ها و مسئولیت اجتماعی خود به دنبال آن است تا حمایتگری را از بعد اقتصادی خارج و به مسائل دیگری همچون مسائل اجتماعی و فرهنگی بست دهد.

اکبری نسب خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین از ابعاد اجتماعی و فرهنگی یک موضوع بسیار مهم است و اتاق فکر روابط عمومی و واحد بازاریابی بیمه رازی به دور از مسائل اقتصادی در راستای همراهی با این اتفاق جهانی، پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست را طراحی و اجرایی کرد.

ایده پرداز پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست…، معتقد است، در اتفاق مهمی همچون پیاده روی اربعین هر فرد و سازمانی باید به اندازه خود قدمی را بردارد و این پویش به دنبال انتقال حس دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت است.

او گفت: افراد می توانند آثار خود را در قالب عکس، عکس نوشته و فیلم روایت از طریق فضای مجازی به شرکت بیمه رازی ارسال کنند که انتخاب چنین قالب هایی برای این پویش، انتقال حس دلدادگی پیاده روی اربعین است.

اکبری نسب در انتها از اطلاع رسانی گسترده این پویش ملی خبرداد و بیان کرد: بیمه رازی با وجود آنکه یک بنگاه اقتصادی است، اما در ایام اربعین و برگزاری پویش ملی پای پیاده تا حرم رازی هست… نگاه اقتصادی به این پویش نداشت و تنها به دنبال حفظ، نشر و حمایت از یک اتفاق جهانی بود.