به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، در حاشیه این کنفرانس سه روزه علاوه بر مباحث علمی و ارائه مقالات تخصصی در روز نخست همایش، نمایشگاهی از توانمندیها و دستاوردهای سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی به معرض دید شرکت کنندگان گذاشته شده است.
ارائه تصویری از فعالیتهای سازمانها که بر پایه نظام اداری الکترونیکی صورت گرفته، بخشی از برنامه های ارائه شده در نمایشگاه این کنفرانس است.
بانک دی نیز با حضوری گسترده و با معرفی خدمات نوین بانکی و اداری خود، فضای تعاملی مناسبی را برای مشتریان و مخاطبان خود فراهم نموده است.
ارائه مقاله و سخنرانی مشاور محترم مدیرعامل و مدیر کل حوزه مدیریت بانک دی در روز دوم همایش و نیز رو نمائی از آدرس دوم وب سایت بانک دی از جمله برنامههای غرفه بانک در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن است.
تعبیه باجه بانک دی در غرفه که به ارائه خدمات بانکی به مشتریان از جمله گشایش حساب قرضالحسنه میپردازد و نیز در دسترس قراردادن خدمات و محصولات بانک به صورت الکترونیکی، ارائه دستاوردها و قابلیتهای نظام اداری که در بانک دی صورت گرفته و همچنین نمایش وب سایتهای گروه مالی دی از دیگر برنامههای غرفه بانک دی در کنفرانس نظام اداری الکترونیکی است.