به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشستی مشترک با سرپرست منطقه چهار، رؤسای استان وشعب تابعه و رؤسای انجمن صنفی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بیمه آسیا بر حفظ عزت کارکنان و نمایندگان تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه به ارائه رهنمودهای لازم از جمله حرکت در راستای استراتژی فروش بیمه های خرد، در سطح کلان، کنترل و نظارت، وصول مطالبات، حفظ جایگاه و برند بیمه آسیا ،دقت در بررسی پیشنهادات بیمه ای، توجه بر اجرای آیین نامه 96 و جذب نمایندگان متخصص بیمه های زندگی، ارتباط دائم با بیمه گذاران، رصد بیمه نامه ها و توجه به تاریخ انقضای آنها، تلاش در جهت کاهش پرونده های حقوقی و حل و فصل پرونده های رقم پایین و ... پرداخت.
بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا در سخنانی بر اصلاح فضای کسب و کار با رعایت الزمات قانونی توسط معاونت ها تأکید و بر مواردی همچون لزوم اصلاح پورتفوی، جدی گرفتن استارت آپ ها توسط نمایندگان، چاره اندیشی برای درآمدزایی در بخش اتومبیل و فعالیت در بیمه های زندگی اشاره کرد.
فرامرز خجیر، معاون توسعه و برنامه ریزی بیمه آسیا، حرکت مدیریت آمار براساس میانگین آمار صنعت بیمه، جذب پورتفوی سایر رشته های بیمه ای از طریق مدیریت بیمه های درمان و ارائه خدمات مطلوب، استفاده از شیوه های جدید علاوه بر تولید محصول جدید در راستای موفقیت در فروش بیمه نامه، تجهیز نمایندگان به فناوری، تسلط بر فنون مذاکره و بهره برداری از برند بزرگ بیمه آسیا را مورد تاکید قرار داد.
غلامرضا سرلک، سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال بیمه آسیا برنقش اساسی نمایندگان در اطلاع رسانی به مردم در راستای مراجعه برای صدور الحاقیه افزایش قیمت خودرو تاکید کرد.
حسن اکبری، سرپرست منطقه چهاربیمه آسیا ، خواستار افزایش حدود اختیارات استان، برون سپاری بخش از خدمات خسارت، تأسیس شعبه در تربت جام و ... شد.
رییس انجمن صنفی نمایندگان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بیمه آسیا، در سخنانی مسائل،مشکلات و نیازهای نمایندگان استان خودرا بیان کردند.
مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در ادامه سفر خوددر همایش آموزشی بیمه های مهندسی حضور یافتند.
حفظ و ارتقای عزت و برند بیمه آسیا، حفظ شأن و جایگاه کارکنان، نمایندگان و بیمه گذاران در راستای رشد و توسعه شرکت، انتقال اطلاعات و نیازهای جامعه از طریق نمایندگان، تجهیز شعب در راستای خدمات مناسب به شبکه فروش و بیمه گذاران، بهره گیری از پتانسیل شبکه فروش در ارائه آموزش های فنی، تمرکز بر بیمه های زندگی، برگزاری مجامع فصلی، حذف بروکراسی اداری و ... از جمله رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش بود.
ارائه لوح درخواست صدور نمایندگی تخصصی بیمه های عمر(آیین نامه 54)از طرف سرپرست منطقه چهاربیمه آسیا و بازدید از شعبه فرودگاه مشهد و واحد خسارت رضاشهر و همچنین تقدیر از یکی از بیمه گذاران بیمه آسیا از دیگر برنامه های مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه در این سفر بود.