به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با برپاکردن غرفه ای در نمایشگاه مذکور، انواع خدمات و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داد.
بر اساس این گزارش، کارشناسان واحدهای مختلف بانک ملت از جمله بانکداری شرکتی، بانکداری تجاری، بانکداری شخصی، مدیریت بازاریابی، دفتر مدیریت و روابط عمومی، امنیت اطلاعات، زیرساخت و نرمافزار، برنامه ریزی و نظارت اعتباری و بینالملل در غرفه این بانک پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان بودند.
باشگاه مشتریان بانک ملت هم در بخشی از غرفه این بانک با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه تله کام در تهران بود.
این گزارش حاکی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام 2018)، 11 تا 14 مهرماه سال جاری و با حضور شرکت های فعال در این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و غرفه بانک ملت در سالن 5 این نمایشگاه، در طول مدت برپایی نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.