به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران،نه سخنران خارجی دعوت شده به این اجلاس طی دور روز، مباحث مربوط به آخرین دستاوردهای بانکداری online، استراتژیها و راهبردهای توسعه شعب، مدیریت ریسک و بحران، مشتری مداری و ارتباطات مطرح کردند که مورد استقبال بیش از هفتصد نفر از شرکت کنندگان در اجلاس مذکور از بانکها، سازمانها و شرکتهای مختلف قرار گرفت. در خلال این مراسم، برگزارکنندگان و حامیان این همایش از بانکهای ملی، کشاورزی ، تجارت، اتاق بازرگانی و پژوهشکده پولی و بانکی نیز سخنرانی و بر لزوم امر مهم آموزش و ضرورت آگاهی از وضعیت روز بانکداری مدرن دنیا تأکید نمودند. در این اجلاس، افشار محمدیان معاون اداره کل روابط عمومی ضمن اشاره به فلسفه وجودی و اهمیت تأسیس بانک ملی ایران در 20 شهریور 1307، جایگاه بانک را از منظر ایفای نقش بی بدیل در اقتصاد کشور و توزیع بهینه منابع مالی بین کارآفرینان و فعالان عرصه اقتصادی تبیین و اختصاراً به چشم انداز آتی بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک خاورمیانه و جهان اسلام مشتمل بر: سرعت بخشی به استفاده از بانکداری الکترونیکی و چابک سازی سازمان، کنترل سیستماتیک عملیات بانکی، باز مهندسی فرآیندها و تأمین حداکثری رضایت بیش از 40 میلیون مشتری بانک اشاره نمودند. گفتنی است غرفه بانک ملی ایران مورد بازدید جمع کثیری از شرکت کنندگان قرار گرفت و در پایان اجلاس لوح سپاس مدیریت عامل بانک، توسط نماینده روابط عمومی دریافت شد.