به گزارش مرکز ارتباطات و روابطعمومی، دکتر حسین محمدپورزرندی در مراسم جشن پنجمین سالگرد تاسیس بانک که با حضور معاونان و مدیران بانک و پرسنل شرکتهای تابعه برگزار شد، با بیان این که شادابی و نشاط شهروندان از اولویتهایی است که بانک شهر با جدیت آن را دنبال میکند، اظهار کرد: بخش عمدهای از زندگی و نشاط شهروندان و نسلهای آینده به پروژهها مرتبط با فعالیت این بانک وابسته است.
وی افزود: برای این ماموریت بزرگ، خانواده بزرگ بانک شهر همت کرد و امروز با تلاشهای انجام شده امیدواریم در کمتر از یک سال به عنوان بانک برتر و در چهار سال آینده، برترین بانک سطح کشور باشیم.
پورزرندی با بیان این که برای رسیدن به یک بانک قدرتمند باید تحول را بپذیریم، تصریح کرد: کلیدهای دیروز، قفلهای امروزی را باز نمیکند و باید برای تحق بانک، نوآوری و تغییر نگرش را در همه مجموعه ایجاد کنیم.
وی در ادامه، مشتریمداری و احترام به مشتری را از دیگر استراتژیهای بانک برشمرد و تاکید کرد: راهاندازی سامانه8655 در راستای کسب رضایت مشتریان بوده است و ما معتقد هستیم که سازمانهایی پویا میمانند که ارتباط مناسبی با مشتریان خود داشته باشند.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: امروز، بانکی موفق است که نوآوری داشته باشد و بانک شهر در راستای تحقق این مهم، بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار دارد و در جهت آن حرکت میکند که پیشخوانهای شهرنت به صورت 24ساعته در تمام روزهای هفته راهاندازی شده است که در صورت ارائه مجوز از سوی بانک مرکزی، همه اقدامات بانکی در آن صورت میگیرد.
وی در ادامه اظهار کرد: کارت شهروندی نیز با قابلیت ارائه انواع پرداختهای بانکی، فعال شده است که هم اکنون پذیرندگی آن در سیستم حمل و نقل در حال انجام است و به تدریج برای سایر پذیرندههای شهری نیز تعریف خواهد شد.
پورزرندی با تاکید بر این که برای رسیدن به جایگاه بانک برتر، باید سرمایه بانک افزایش یابد، تصریح کرد: خوشحالیم که اعلام کنیم عملکرد شرکتها در تامین EPS بانک نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.