پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582121 تاریخ : 1400/03/19-20:51:15
,2,
حسین زاده تاکید کرد: ارائه خدمات بانک ملی ایران در ایام انتخابات تقویت می شود

حسین زاده تاکید کرد: ارائه خدمات بانک ملی ایران در ایام انتخابات تقویت می شود

همایش هزار نفره "تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در سال 1400" با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، حسین زاده در این همایش که با حضور سیدفرید موسوی عضو هیا?ت مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب و محسن امین زارع عضو هیا?ت عامل و معاون امور ارزی و بین الملل و روسای حوزه ها، شعب، مسئولان ادارات امور شعب و کارشناسان و مسئولان بخش اعتباری بانک ملی ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایام انتخابات و لزوم تسهیل امور مردم گفت: کارکنان بانک ملی ایران موظف هستند در این ایام بیش از پیش به مشتریان و مراجعه کنندگان، خدمات شایسته ارائه نمایند.
وی با اشاره به اهمیت مشتری مداری تاکید کرد: کارکنان بانک ملی ایران باید تکریم مشتریان را سرلوحه امور خود قرار دهند و در سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در شبکه بانکی، نمونه باشند.
مدیر عامل بانک ملی ایران ادامه داد: توقع و انتظار من این است که روسای ادارت کل به طور مستمر با مجموعه های تحت مدیریت خود ارتباط مستحکمی داشته باشند و از خواسته ها و نظرات کارکنان مطلع شوند و مشکلات آنها را در حد ممکن بر طرف نمایند.
وی تا?کید کرد: چنین ارتباطی موجب تقویت روحیه کارکنان و ارتقای سطح بهره وری آنها و پیشبرد بهتر امور می شود.
حسین زاده افزود: مهم ترین شاخصه در انتصابات شایسته سالاری است و باید این عامل در همه انتصابات در سازمان نقش محوری داشته باشد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به این که همواره یکی از دغدغه هایم شرایط همکاران بانکدار است که سال ها توقف شغلی داشته اند تصریح کرد، برای رفع این مشکل اداره کل سرمایه انسانی در حال پیگیری مجوزی از سوی سازمان اداره استخدامی کشور است که در صورت تایید، این دسته از همکاران هر 3 یا 4 سال از مزایای یک ارتقای شغلی برخوردار خواهند شد.
وی با اشاره به اهمیت تبیین بسته سیاست های اعتباری بانک ملی ایران گفت: ابلاغ این سیاست به بخش های صف و ستاد علاوه بر نظم در عملکرد، موجب ارتقای بازدهی در بخش اعتبارات شده است.
او افزود: از چند سال گذشته که این بسته های سیاستی ابلاغ می شوند شاهد بازخورد خوبی از سوی کارکنان صف و ستاد درباره کارآمدی آن هستیم.
لازم به ذکر است در این همایش هزار نفره، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل حضور داشتند. همچنین محمدرضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها و هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف از دیگر شرکت کنندگان در این همایش بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 169
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران