به بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری بین المللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستم های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم همواره زیاد بوده است.
بر اساس این گزارش تاپایان مردادماه سال1394بالغ بر55 میلیون و333هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب بانک صادرات ایران افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات ایران رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید. سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه های ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (09602)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می کند. سیستم سپهر این بانک در طی مرداد ماه امسال بالغ بر 721 میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنش های روزانه سیستم سپهر نیز بیش از 23میلیون بوده است که حاکی از رشد 20 درصدی در مقایسه با ماه مشابه سال قبل می باشد.