به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، در غرفه شرکت، ژل ضدعفونی کننده دست به عنوان یکی از اقلام تبلیغاتی توزیع شد؛ کالایی که تنها یک هفته بعد، به یکی از اجناس نایاب در بازار تبدیل شد و مردم حاضر بودند برای خریدن آن چندین هزار تومان هزینه کنند!
انتخاب هوشمندانه ژل ضدعفونی کننده دست به عنوان کالای تبلیغاتی شرکت اگر چه بی خبر از نایاب شدن آن در آینده نزدیک بود، اما پیامی را به مخاطبان منتقل می کرد و آن این بود که باید در هر شرایطی به فکر آینده بود، چون حادثه هرگز خبر نمی کند.
بیمه آسماری بر روی بسته های ژل ضدعفونی کننده دست نوشته بود: «در سلامتی و بیماری، کنار شما هستیم. آرامش شما، آرزوی ماست.»
این اقدام به مخاطب القا می کرد که حتی اگر بیمه درمان دارید، اما باید بهداشت فردی را رعایت کنید؛ گرچه حتی در زمان ابتلا به بیماری هم بیمه در کنار شماست.
«حذر کار مردان کار آگه است» مصرعی از سعدی شیرین سخن در «بوستان» بود که بر روی دیگری از این کالا نقش بسته بود. یک کلام موزون که با سلیقه و درست برای این محصول بهداشتی استفاده شده بود و قصد داشت بگوید «خود را در مقابل بلایا مصون ندانید و از آن بپرهیزید.»