پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278054 تاریخ : 1395/12/25-13:32:00
,6,
جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو اغاز شد

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو اغاز شد

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو اغاز شد که تا 15 فروردین در سراسر کشور و با هدف تامین رفاه و آرامش مردم و مسافران نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در مراسم اغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو افزود : در چهار محور پایگاه امدادی برای نخستین بار با هدف تعمیرات سنگین ایجاده شده است و گروه های امدادرسانی به صورت شبانه روزی در نوروز آماده خدمات رسانی هستند.

وی گفت : 411 نمایندگی و حدود 2100 امداد رسان در این ایام آماده همکاری هستند و 233 فروشگاه با 2740 مرکز وظیفه خدمات رسانی و تامین قطعه را بر عهده دارند.
حسینی اظهار داشت : 38موتور سوار امدادی در مناطق سخت گذر حضور دارند ، 1150 امدادگر بالینی ، 887 ناوگان برای حمل خودرو و 7 کانکس در محورهای مواصلاتی پیش بینی شده است.
وی افزود: تعداد نمایندگی ها امسال نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش یافته است و در مجموع 411 نمایندگی در طرح حضور دارند.
حسینی گفت : ادامه خدمات نیازمند قطعات مناسب است که با رصد عملکرد سال گذشته، سبد قطعات مورد نیاز نمایندگی ها تامین و از نیمه اسفند توزیع شده است.
جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو اعلام کرد : پارسال 115 هزار پذیرش در جشنواره نوروزی داشتیم که فقط 233 شکایت ثبت شد و رکورد بی سابقه ای بود.
وی افزود: در حوزه امدادرسانی خدمات رایگان برای خودروهای گارانتی در نظر گرفتیم و تیم های امدادی علاوه بر خدمت رسانی به محصولات ایران خودرو به سایر خودروها هم خدمات تعمیراتی می دهند.
حسینی گفت : 80 درصد تردد نوروزی در چهار محور اصلی کشور انجام می شود که شامل هراز ، اتوبان قم، محور چالوس، فیروزکوه می شود و این پایگاهها آماده خدمات رسانی هستند.
وی اعلام کرد : ربات تلگرام ایساکو هم آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی است و مسابقه عکاسی و ارسال از طریق ربات تلگرام را برای خانواده ها در ایام نوروز با موضوع نوروز، سفر و ایران خودرو در نظر گرفتیم که 22 فروردین و روز پدر به برندگان جایزه داده خواهد شد.
جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو اعلام کرد : نظارت و بازرسی در چهار مرحله از طریق دفاتر منطقه ای ، تلفن، گروه های امدادی و بازرسی ویژه مدیرعامل ایساکو بر روی تیم های خدمات نورزی انجام خواهد شد.
وی گفت : زمان انتظار برای دریافت خدمات سال گذشته 27 دقیقه بود در حالی که استاندارد جهانی 30 دقیقه است.
حسینی اظهار داشت : از 233 شکایت سال قبل 123 شکایت مربوط به قطعه بود که عمده شکایات در خصوص در دسترس نبودن همه ناوگان یک نمایندگی بود که با نمایندگی ها برخورد قانونی کردیم.
وی گفت : باید آنقدر در دسترس و قوی باشیم که هموطنان ما نیازی به ناوگان متفرقه برای دریافت خدمات نداشته باشند.
بنابراین گزارش ؛ مدیرعامل شرکت امداد ایران خودرو ایران هم گفت: امدادگران متفرقه دو گروه ، قانونی و همکار با ما هستند و از گروهی هم که از علائم و برند گروه ایران خودرو سوء استفاده می کنند ، شکایت کردیم و تاکنون 30 پرونده تشکیل شده که حدود 50 درصد پرونده ها در مرحله صدور رأی است.
شهرام صالحی افزود: از مردم درخواست می کنیم در دریافت خدمات از ایران خودرو دقت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران