به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده، در کنار فعالیت مستمر خود در زمینه توسعه خدمات و محصولات جدید و ایجاد تنوع در آن و به منظور تقویت و ارتقاء مستمر در ارتباط و تعامل ارزش آفرین با مشتریان عزیز، اقدام به تحولی جدید در «باشگاه مشتریان بانک آینده» نموده است.
باشگاه مشتریان بانک آینده با اهداف ایجاد ارتباط دوسویه و موثر، درک و سنجش نیازمندی های مشتریان عزیز و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با آن نیازها و افزایش رضایت مندی؛ ضمن ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی، می کوشد تا با مشارکت مشتریان عزیز برای جمع آوری امتیازات و شرکت در طرح های ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک آینده، همراهی هر چه بیش تر و بهتری را انجام دهد.
مشتریان محترم واجد شرایط می توانند با ثبت نام در سایت باشگاه مشتریان به نشانی: ba.efarda.ir و بر اساس میزان میانگین موجودی سپرده ای در پایان هر سه ماه و با بهره مندی از خدمات گوناگون سپرده بانکی، بانکداری الکترونیکی، خدمات کارمزدمحور، تسهیلات اعطایی و ارتباطی، امتیازات لازم را کسب کنند.
هم چنین، مشارکت در اقدامات باشگاه مشتریان، شرکت در نظرسنجی، هدیه دادن امتیاز، ورود به سامانه اینترنتی، گردونه شانس، تکمیل بخش علاقه مندی ها، تکمیل بخش اطلاعات شخصی و هدیه روز تولد از دیگر بخش های امتیازآور این باشگاه است.
مشتریان عزیز پس از کسب امتیاز و قرارگیری در یکی از سطوح پیش بینی شده، می توانند علاوه بر دریافت «ایران کارت» هم رنگ سطح خود، با خرج امتیازات کسب شده، از خدمات و مزایای متنوعی مانند: تخفیف خدمات آنلاین، نیکوکاری، استفاده از خدمات بانکی و ایران مال، قرعه کشی های دوره ای سه ماهه و سایر خدمات ارائه شده، بهره مند شوند.
امیدواریم با یاری خداوند بزرگ و همراهی و هم دلی شما مشتریان وفادار و صمیمی، باشگاه مشتریان بانک آینده بتواند گامی دیگر برای خشنودی و رضایت مندی هر چه بیش تر شما مشتریان ارجمند بردارد.