به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این سامانه که اواخر اسفند ماه سال گذشته و در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد، اکنون شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.
صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.
طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بستهبندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.
ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت دار برای انجام معاملات تجاری در این سامانه در نظر گرفته شده و امکان تخصیص ویترین اختصاصی به هر کسب و کار به منظور عرضه کالا و خدمات خود بدون محدودیت به سایر اعضا و مصرف کنندگان عمومی نیز در آن در نظر گرفته شده است.
کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir قابل مشاهده است.