بر این اساس، بانک ها موظف هستند که در هنگام انجام این تراکنش ها نسبت به تطبیق کد ملی صاحب حساب با مشخصات صاحب سیم کارت از طریق سامانه شاهکار اقدام کنند و در صورت وجود مغایرت، ارائه خدمات غیر حضوری به این دست از مشتریان تا زمان اصلاح مشخصات هویتی سیم کارت متوقف خواهد شد.
لازم به ذکر است که این دسته از مشتریان باید در اولین فرصت با در دست داشتن مدارک هویتی خود به همراه مالک اصلی سیم کارت به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا مرکز ارائه سرویس تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تملک سیم کارت خود اقدام کنند.
همچنین اگر امکان تغییر مالکیت سیم کارت برای این دسته از مشتریان وجود ندارد، آن ها می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلت بانک سامان و همچنین مراجعه به یکی از شعب بانک سامان، نسبت به تغییر شماره تلفن همراه و ثبت شماره جدید تحت مالکیت خود اقدام کنند.
در همین ارتباط مرکز سامان ارتباط با شماره تماس 0216422 داخلی 2 در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی مشتریان است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید
اینجا کلیک کنید.