به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر بروز اختلال در خدمات نیازمند پیامک، بررسی های لازم از سوی این بانک صورت گرفت.
بانک ملی ایران از شکیبایی مشتریانی که دسترسی آنها به این خدمات طی روزهای اخیر با کمی مشکل مواجه شده، تشکر کرده و به اطلاع می رساند مشکلات مربوط به حوزه بانکی نبوده لیکن بدلیل اهمیت آرامش مشتریان ،کارشناسان فنی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات بانک مرتبا با شرکتها و سازمانهای متولی حوزه زیرساخت به دنبال رفع مشکل هستند.
بانک به مشتریان خود توصیه می کند پس از دریافت هر گونه پیامک مرتبط با تراکنش حساب بانکی، ابتدا شماره حساب بانکی موجود در پیامک را با شماره حساب خود مطابقت دهند و در صورت مغایرت، پیامک ارسالی را نادیده بگیرند.
همچنین همه راه های اطلاع از تراکنش بانکی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، تلفن بانک و ... برای اطلاع از گردش حساب در اختیار مشتریان است تا از صحت پیامک مطلع شوند.
مشتریان محترم می توانند در نهایت به منظور اطمینان از هر گونه تراکنش مشکوک، با شعب بانک ملی ایران تماس گرفته و یا به آن ها مراجعه کرده و یا با بخش های پشتیبانی و ارتباط مردمی تماس حاصل نمایند.