پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509253 تاریخ : 1398/12/19-12:58:10
,1,
توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران دسترسی به خدمات بانکی غیرحضوری را آسان‌ترکرد

توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران دسترسی به خدمات بانکی غیرحضوری را آسان‌ترکرد

استقبال روزافزون از اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های اینترنتی بانک صادرات ایران توسط بیش از 45 میلیون مشتری این بانک، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و ترویج بانکداری الکترونیک، نیاز به مراجعه به شعب را تا حدود زیادی کاهش داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با افزایش تعداد علاقه‌مندان به استفاده از ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تعداد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده این بانک با افزایش قابل توجه همراه شد به نحوی که تعداد استفاده کنندگان از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با افزایش استقبال بیش از 18 هزار و 500 نفری هفته گذشته، از یک میلیون و 800 هزار نفر فراتر رفت.
نسخه جدید همراه‌بانک صادرات ایران نیز با دارا بودن قابلیت‌ها و امکانات فراوان از جمله ابزارهای بانکداری الکترونیک این بانک است که با افزایش 6 درصدی تعداد تراکنش‌های بهمن‌ماه سال جاری همراه بود. بیش از دو هزار و200 درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران نیز در همین ماه با افزایش بیش از 6 درصدی در تعداد تراکنش‌ها همراه بود.
همچنین گستردگی بیش از پنج هزار و 100 خودپرداز بانک صادرات ایران در سراسر کشور به عنوان دومین بانک برتر از این نظر، شرایط افزایش تراکنش‌های مبلغی بانک را در ماه بهمن نسبت به ماه قبل، از 22 درصد فراتر برده است.
رشد تعداد تراکنش‌های مبلغی پایانه‌های فروشگاهی بانک صادرات ایران نیز در بهمن ماه نسبت به ماه قبل بیش از 15 درصد رشد ثبت کرد.
استفاده از تلفن‌بانک صادرات ایران (#719*) نیز همچنان مورد استفاده اغلب مشتریان بوده به نحوی که تراکنش‌های مبلغی در این ماه نسبت به ماه پیش از آن، از 17 درصد گذشت.
 هزینه‌های تراکنش‌های خرید پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران با کاهش قابل توجه در ماه‌های اخیر همراه بوده به نحوی که این بانک در دی ماه سال جاری به ازای هر 10 هزار تومان تراکنش خرید معادل 73 ریال کارمزد پرداخت کرده که از میانگین 106 ریالی سایر بانک‌ها، کمتر بوده و حتی از هزینه 82 ریالی بانک صادرات ایران در آبان‌ماه نیز کمتر شده است. این روند نشان می‌دهد که برنامه‌های بانک صادرات ایران برای تحقق اهداف کاهش هزینه در این مسیر نتایج داشته است.
با توجه به سهم بالای این بانک از بازار مبالغ تراکنش‌های بانکی، تعداد 54 میلیون حساب سپهری، 45 میلیون مشتری و بیش از 22 میلیون کارت فعال، شرایط برای استفاده حداکثری از خدمات غیرحضوری بانک صادرات ایران فراهم است و نیاز به مراجعه حضوری به شعب به ویژه در شرایط کنونی به حداقل رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران