به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، با استفاده از فرصت تعطیلی شعب در پایان هفته گذشته، بانک تجارت طی سه عملیات سنگین علاوه بر انتقال و راه اندازی سایت پشتیبان (Back Up)عملیات و اطلاعات ، عملیات انتقال تجهیزات مربوط به سرویسهای خدمات نوین و کارت (شامل اینترنت بانک ، موبایل بانک و ... ) از سایت قدیم به دیتاسنتر جدید و مدرن و استانداردسازی نرم افزاری سیستم های کارت خود را با موفقیت به انجام رساند.
با انجام این سه عملیات ، کلیه خدمات ارائه شده بر روی سرورهای مجازی موجود در دیتاسنتر بانک تجارت مرکز بصورت موازی و همزمان در سایت پشتیبان نیز ارائه می شود که تحقق این مهم علاوه بر افزایش پایداری خدمات بانک ، قابلیت ارائه خدمات از سایت پشتیبان را در صورت بروز هرگونه مشکل در دیتاسنتر اصلی بانک ایجاد می کند.
همچنین با انجام عملیات و انتقال تجهیزات به دیتاسنتر جدید ، پشتیبانی بهتری در ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بانک تجارت ایجاد شده و با استانداردسازی نرم افزاری سیستم های کارت ، امکان ارائه برخی از سرویسهای جدید نظیر افزایش تعداد تراکنشها در صورتحسابهای دریافتی از دستگاههای خودپرداز برای مشتریان بانک تجارت فراهم خواهد شد.