به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدباقر سعادت در نشستى که با یونس خسروانى مدیرکل تامین اجتماعى بوشهر داشت، با مهم و حیاتى خواندن خدمات سازمان تامین اجتماعى براى جمعیت زیاد تحت پوشش آن، بیان کرد: از آنجا که خدمات این سازمان رابطه مستقیمى با رفاه و امنیت اجتماعى اقشار مختلف مردم دارد، خدمت در آن نسبت به بسیارى از دستگاه ها و سازمان هاى دیگر دقت و جدیت بیشترى را مى طلبد.
وى افزود: خوشبختانه طى سال هاى اخیر با تلاش هاى صورت گرفته توسط مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعى استان بوشهر، شاهد شتاب بیشترى در توسعه کمى و کیفى خدمات این سازمان در استان بوده ایم که همین امر موجب افزایش رضایتمندى ها از سازمان تامین اجتماعى در سراسر استان شده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به احداث ساختمان ملکى شعبه شبانکاره در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتى در شأن مردم محترم این شهر، تأکید کرد: این مهم یک مطالبه 12 ساله مردمى بود که با تحقق آن، در سال گذشته، جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعى در حوزه شهرستان دشتستان، در دیدارهاى خود بارها اظهار رضایت از این موضوع را اعلام داشته اند.
محمدباقر سعادت ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعى و همچنین واگذارى بخشى از خدمات این سازمان به بخش خصوصى که در سال هاى گذشته شاهد آن بوده ایم، یکى دیگر از فعالیت هاى قابل تقدیر این سازمان در استان بوشهر است چرا که حجم شلوغى شعب این سازمان را کاهش داده و موجب افزایش رضایتمندى ها شده است.
وى با اشاره به عملکرد خوب تامین اجتماعى استان بوشهر، توسعه خدمات این سازمان در استان و شفافیت و پاسخگویى این مجموعه را شایسته قدردانى عنوان کرد.
خسروانى: تامین اجتماعى نگاه ویژه اى به رضایت مردم دارد
مدیرکل تامین جتماعى استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: هدف اصلى ما ارایه خدمات شایسته و مطلوب به مردم و مخاطبان سازمان است.
یونس خسروانى تأکید کرد: در راستاى عمل به مأموریت و اهداف سازمان، توسعه خدمات الکترونیک، که موجب افزایش سرعت و کیفیت خدمات و افزایش سلامت ادارى و کاهش هزینه هاى مردم مى شود را با جدیت دنبال کرده ایم.
وى افزود: طى روزهاى آتى طرح دیگرى از خدمات الکترونیک سازمان با عنوان نام نویسى متمرکز کارگاه و پیمان نیز در استان بوشهر اجرایى مى شود که گام مهم دیگرى در خدمت شایسته به جامعه کارفرمایى و مخاطبان سازمان است.
مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر با اشاره به واگذارى بخشى از خدمات سازمان به بخش خصوصى، تأکید کرد: این امر بر مردم دارى و نگاه ویژه سازمان به رضایتمندى مخاطبان خود دلالت دارد.