پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9994 تاریخ : 1392/08/12-01:56:59
,1,
توسعه خدمات بر روی دستگاه های پایانه فروش(POS) پست بانک ایران

توسعه خدمات بر روی دستگاه های پایانه فروش(POS) پست بانک ایران

اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع پست بانک اعلام کرد خدمات بر روی دستگاه های پایانه فروش(POS) این بانک در حال توسعه است.

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:براساس الحاقیه قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت ایران کیش از مجریان طرح شاپرک بانک مرکزی، ضمن اجرای تمامی فازهای قرارداد درخصوص بازاریابی و نصب تعداد 50 هزار دستگاه پایانه فروش(POS) با قابلیت اتصال به حساب مشتریان این بانک در مراکز خرید و فروشگاه های معتبر سراسر کشور، خدمات قابل ارائه بر روی دستگاه های مذکور نیز به صورت همزمان درحال توسعه است.



به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابراعلام اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، طبق این قرارداد فازهای اول و دوم آن انجام شده و فازهای سوم، چهارم و پنجم آن درحال اجراست که براین اساس؛ در فازهای سوم و چهارم هر کدام 11هزار دستگاه و فاز پنجم نیز 12هزار دستگاه نصب و پشتیبانی می شود.
بنابراین گزارش: از مجموع 50 هزار دستگاه پایانه فروش(POS) تعداد 3 هزار آن بی سیم بوده و به صورت سیار قابلیت ارائه خدمات متنوع بانکی را دارد.
این گزارش می افزاید: درحال حاضر تعداد 11هزار دستگاه پایانه فروش(POS) اختصاصی پست بانک ایران در فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین دفاترخدمات بانکی سراسر کشور نصب و خدمت رسانی می کند که با نصب کامل 50 هزار دستگاه ایران کیش تعداد آن به بیش از 61 هزار دستگاه خواهد رسید.
طبق گزارش مذکور: انجام انواع خرید، پرداخت هزینه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن، مانده گیری حساب، واریز کمک های نقدی به حساب سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسه محک و خرید شارژ کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل از جمله خدماتی است که از طریق دستگاه های پایانه فروش(POS) پست بانک ایران به هموطنان ارائه می شود و تعداد خدمات آن نیز براساس نیاز مشتریان روز به روز توسعه می یابد.
گفتنی است: هموطنان متقاضی می توانند به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نموده و پس از افتتاح حساب، درخواست خود را جهت استفاده از دستگاه مذکور ارائه کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به نصب آن اقدام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران