پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588447 تاریخ : 1400/06/22-18:06:16
,15,
توسعه بازارهای جدید مبتنی بر خدمات فناورانه در پست

مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد؛

توسعه بازارهای جدید مبتنی بر خدمات فناورانه در پست

رمضانعلی سبحانی فر گفت: «شرکت ملی پست با تمرکز بر خدمات فناورانه و بهره گیری از پایگاه داده جی نف می تواند در توسعه بازارهای جدید نقش محلی ایفا کند.»

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه پروژه GNAF به عنوان پروژه ای ملی عاملی برای رفع بسیاری از مشکلات زیرساختی در زمینه اطلاعات مکانی و جغرافیایی است عنوان کرد: «فرصت های جدید خدمت رسانی و شناسایی بازارهای جدید است که می تواند در شبکه پستی رونق ایجاد کند.»

سبحانی فر با بیان اینکه رویکرد شرکت ملی پست ارائه خدمات الکترونیک است، افزود: «با اجرای طرح سکوی تجارت الکترونیک، مسیر توسعه توسعه تجارت الکترونیک هم تسهیل می شود.»
وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه جی نف بازارهای جدید را شناسایی و بخش بندی می کند، گفت: «این پروژه باعث می شود تا فرصت های جدید خدمت رسانی به شهروندان فراهم شود .»
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با تاکید بر اینکه ترافیک مرسولات از طریق بازار الکترونیک پست توسعه می یابد، خاطرنشان کرد: «پست های منطقه ای ظرفیت بالایی دارند که نباید مغفول بمانند، از این رو گسترش سطح تعاملات با شهرستان های مختلف در دستور کار قرار دارد تا ارسال محصولات بومی و صنایع دستی تولیدکننده ها هم تسهیل شود.»


اجرای پروژه سکوی تجارت الکترونیک
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست با اجرای پروژه سکوی تجارت الکترونیک نقش کلیدی در تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کارهای نوین ایفا می کند، گفت: «براساس بندد 11 ماده 5 قانون اساسنامه، شرکت ملی پست زیرساخت های لازم را می تواند برای کسب و کارهای این حوزه به وجود بیاورد و با همکاری شرکت های بخش خصوصی خدمات همچون پنل خرید فروش اینترنتی، وب سرویس اتصال به درگاه تجارت الکترونیک ارائه دهد.»
سبحانی فر با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست در این بخش تنها به عنوان سیاستگذار ایفای نقش می کند، تصریح کرد: «پست به دنبال توسعه تجارت الکترونیک و حمایت از کسب و کارهای مجازی در کشور است، هرچند فعالسازی این بخش منافعی را برای شرکت ملی پست دارد اما از آنجایی که پست بیش از 40 میلیون مشترک دارد که می تواند بازار آن در اختیار شرکت های فعال در این حوزه قرار گیرد عملا همکاری در این بخش مزیت های زیادی را برای شرکت های نوپا و اقتصاد ملی کشور خواهد داشت.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران