/2020/11/13990903004537.jpg
توسعه ارائه خدمات غیرحضوری بانک صنعت و معدن در شرایط بحرانی همه گیری کرونا
مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجرای مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا، این بانک خدمات دیجیتالی خود را جهت کاهش مراجعه های حضوری و ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اینترنت بانک دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانک دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک صنعت و معدن، وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان حضور پرسنل در شعب بانک، مطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونای هر استان خواهد بود و این بانک برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صنعتگران، کارآفرینان و هموطنان عزیز ارائه خدمت می نماید و توصیه می شود بمنظور حفظ سلامتی هموطنان و مشتریان گرامی حتی المقدور از مراجعه حضوری به بانک خودداری و نیازهای خود را بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه های دیجیتالی و دستگاههای خود پرداز مرتفع نمایند.
مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اشاره کرد سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اینترنت بانک دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانک دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) خدمات دیجیتالی هستند که علاوه بر سهولت دسترسی دارای تنوع زیادی در ارائه خدمات به مشتریان می باشند.
راستی فر تأکید کرد: همه گیری کرونا آسیب زیادی به کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط وارد کرده است و بانک صنعت و معدن رسالت خود می داند در جهت کمک به رونق تولید از تمام ظرفیت های خود استفاده نماید.
وی افزود این بانک همچنین مطابق مصوبات ارکان سیاستگذار بالادستی به ویژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعویق اقساط مشتریان آسیب دیده به ویژه مشتریان دارای تسهیلات قرض الحسنه و مشتریان خرد اقدام نموده و تلاش برای تأمین نیازهای سرمایه در گردش مشتریان صنعتی و معدنی را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار دهد.