پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349173 تاریخ : 1397/02/30-09:00:10
,2,
توجه ویژه‌ای به مزایا و معیشت کارکنان داریم

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران:

توجه ویژه‌ای به مزایا و معیشت کارکنان داریم

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در دیدار با کارکنان اداره‌کل روابط عمومی که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد به اهمیت ایجاد انگیزه در کارکنان برای تلاش مضاعف تأکید کرد و گفت: توجه ویژه‌ای به مزایا و معیشت کارکنان داریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ فرحی افزود: تطبیق احکام کارگزینی کارکنان بانک با قانون خدمات کشوری در اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام و به تبع آن برخی اصلاحات در آن ایجاد شد که موجب تغییر در وضعیت دریافتی کارکنان نیز شده است. اما قطعاً با اصلاح روش‌های بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی، درآمد خوبی نصیب بانک خواهد شد که به تبع آن کارکنان نیز منتفع می‌شوند. 

وی تصریح کرد: معیشت و افزایش خدمات رفاهی کارکنان از مهمترین مواردی است که مدیران ارشد بانک به آن توجه دارند و خوشبختانه پیش‌بین‌های خوبی برای ارتقاء سبد رفاهی و خدماتی کارکنان بانک درنظر گرفته شده و قطعاً بیش از پیش موجب افزایش رضایت آنان خواهد شد. 
فرحی تأکید کرد: عملکرد واحدهای ستادی و اجرائی بانک در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک برای رونق تولید و ایجاد اشتغال قابل تقدیر بوده و برای تشویق کارکنان به استمرار این روند بایستی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.
مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: زیرساخت‌های نرم‌افزاری و تفاهم‌نامه‌های لازم برای پررنگ تر شدن نقش این بانک در اقتصاد کشور فراهم است و در این مرحله برای اجرای برنامه‌های بانک توجه به انگیزش نیروی انسانی و تأمین معیشت کارکنان از اولویت های بانک است.
وی تصریح کرد: پست بانک ایران علی‌رغم گستردگی قابل توجه شعب و باجه‌ها، ارائه خدمات متنوع و گسترده بانکی در نقاط دورافتاده و ایفای نقش مطلوب در برنامه‌های اشتغال‌زائی کشور هیچ هزینه ای بر دولت تحمیل نکرده و با تلاش و همت کارکنان نه تنها هزینه‌ها تأمین شده بلکه سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری انجام داده است.
دکتر فرحی بر اهمیت نقش روابط‌عمومی در اطلاع‌رسانی خدمات انجام‌شده تأکید کرد و گفت: تلاش همکاران روابط عمومی در ستاد و استان‌ها در انعکاس خدمات بانک موجب ارتقاء جایگاه بانک نزد مردم و مسئولان شده و درحال حاضر مسئولان جایگاه ویژه‌ای برای پست بانک در ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی قائل هستند.
وی با تقدیر از فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی مؤثر روابط عمومی بانک افزود: ایجاد همدلی و حس تعلق سازمانی در داخل بانک و انعکاس خدمات به مردم و مسئولان از ضرورت های انکارناپذیر مستمر بانک است که روابط عمومی باید همواره در هر دو مسیر تلاش نماید.
همچنین اکبر غلامی رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی با تشریح عملکرد این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف در سال گذشته گفت: حجم بسیار گسترده اخبار و اطلاع‌رسانی بانک در رسانه‌های جمعی و رسانه‌های تبلیغاتی به‌خوبی خدمات و تلاش مدیران و کارکنان بانک درخدمت به اقتصاد کشور را پوشش داده است.
وی افزود: برنامه مدون و جامعی برای فعالیت‌های روابط عمومی در سال 1397 طراحی شده و با اجرای این برنامه ها زمینه آشنایی و استفاده بیشتر مردم از خدمات و همچنین اطلاع مسئولان از برنامه های کلان بانک بیش از پیش فراهم می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران