به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عصارزاده ارائه خدمات و سرویسهای بیشتر از طریق وبسایت بانک را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در تبلیغات رسانهای محصولات جدید، از ظرفیت مرکز تماس مشتریان برای پاسخگوی به سوالات احتمالی مشتریان استفاده شود.
وی ضمن اشاره به کم و کیف ارزیابی عملکرد بانک در این رابطه گفت: رضایت سنجی مشتریان با استفاده از ابزارها و کانالهای الکترونیکی باید موردتوجه قرار گیرد.
عضو هیئتمدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت بازاریابی فروش خدمات در این بانک اشاره نمود و گفت: هماکنون خدمات و سرویسهای بسیار خوبی در بانک وجود دارد که به دنبال توسعه دامنه کاربری آنها هستیم.
عصارزاده انجام تکالیف و وظایف توسعهای را در این بانک مهم و حیاتی دانست و گفت: در ارزیابی عملکرد بانک توسعهای، علاوه بر عملکرد مالی انجام تکالیف و برنامههای حمایتی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
وی به اهمیت «پیادهسازی نظام جامع مدیریت مشتریان» در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و ادامه داد: کارشناسان فناوری بانک در سطح کشور باید آشنا به کسبوکار نیز باشند.