به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این اجلاس با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پساکرونا به ریاست دکتر رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و حمایت ادواری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرمانداری تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مدیران و کارشناسان اقتصادی، صنایع تولیدی و شرکت های خدماتی بزرگ کشور به انجام رسید.
در آیین اختتامیه این اجلاس که با حضور برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مقامات و مدیران برگزار شد، از بانک صادرات ایران در زمینه رضایت مندی مشتری با اعطای لوح و تندیس قدردانی شد.
بانک صادرات ایران با شعار «در خدمت مردم» بودن در آستانه شصت و نهمین سالروز آغاز فعالیت خود از پیشگامان بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور محسوب می شود که با توسعه امنیت در بانکداری الکترونیک و ارایه سرویس های متعدد پرداخت در سامانه های همراه بانک، همبانک و اینترنت بانک، اپلیکیشن صاپ و کیف پول الکترونیک را برای آحاد هموطنان راه اندازی کرده که نقش موثری در کاهش مراجعه حضوری برای انجام عملیا ت های بانکی به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا ایفا می کند.