پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.
مصطفی ذوالقدر با اشاره به آمادگی بانک سینا جهت خدمت رسانی به مشتریان و با تاکید بر این که در ایام پایانی سال و نوروز 93، پولرسانی به کلیه شعب بانک به صورت ویژه انجام می گیرد، تصریح کرد: شعب بانک سینا موظف شده اند نسبت به انجام خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان اقدام نمایند و لذا هموطنان به ویژه مسافران نوروزی در این ایام، نگران دریافت خدمات بانک سینا و تامین وجه نقد مورد نیاز خود نباشند.
وی افزود: تمامی شعب بانک سینا در هفته پایانی سال و دستگاه های خودپرداز این بانک نسبت به توزیع پول نو اقدام خواهند کرد.
به گفته ذوالقدر، علاوه بر خدمات شعبه ای، کلیه خدمات بانک سینا از طریق نزدیک به 40 هزار پایانه فروشگاهی و قریب 500 دستگاه خودپرداز و همچنین درگاه های بانکداری الکترونیک شامل اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، تلفنبانک و نظایر آن به صورت شبانه روزی به هموطنان ارائه می شود و واحد پاسخگویی بانک سینا نیز با شماره تلفن 48052000-021 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و دریافت سوالات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان خواهد بود.