به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، علاقه مندان به مشارکت علمی در این همایش تا پایان روز شنبه 5 آبان سال جاری فرصت دارند تا مقالات خود را پیرامون محورهای «تجربه جهانی: سازوکارهای موفق در افزایش اعتماد به صنعت بیمه»، «نقش نهاد ناظر در افزایش اعتماد به صنعت بیمه و رضایت مندی مردم»، «الگوی نظارت هوشمند و تأثیر آن بر افزایش اعتماد در مشتریان بیمه»، «تقویت ساز و کارهای حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و سایر ذی نفعان بیمه در موارد ناتوانی مالی مؤسسات بیمه»، «نقش مدیریت ریسک شرکت های بیمه در افزایش رضایت مندی و اعتماد مشتریان»، «نقش رتبه بندی مؤسسات و نهادهای بیمه ای در رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه، «ساز و کار اتکایی و تأثیر آن در ایفای تعهدات شرکت های بیمه و افزایش رضایت مندی زیان دیدگان و اعتماد عمومی مردم»، «تأثیر قیمت گذاری منصفانه و شفاف بر اعتماد مشتریان»، «نقش بیمه های درمان و اتومبیل در افزایش رضایت مردم، با توجه به سهم آن ها از حق بیمه تولیدی صنعت»، «نقش آموزش و آگاهی بخشی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه»، «نهادهای مستقل سنجش، ارزیابی خسارت، داوری و تصمیم ساز صنعت بیمه (نهادسازی یا توسعه و سامان دهی نهادهای موجود) و نقش آن در اطمینان خاطر و آرامش بیمه گذاران و اعتماد عمومی»، «تأثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه»، «تعاملات انسانی و نقش آن در افزایش رضایت مندی مشتریان»، «نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه»، «استفاده از فناوریهای نوین در طراحی و توسعه خدمات مشتریان»، «نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه» و «نقش شرکت های فناور پایه بیمه ای در افزایش رضایت و اعتماد ذی نفعان اکوسیستم بیمه» به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
برای اطلاع از نحوه ارسال مقالات و ثبت نام در همایش به تارنمای همایش بیمه و توسعه به نشانی https://seminar.irc.ac.ir مراجعه نمایید.