به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر علیرضا امیرپور در غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات گفت: تمام رسانه های کشور رسانه تامین اجتماعی به شمار می آیند و بایستی بلندگو و رسانه سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی اقتصادی کشور باشند، چرا که گستردگی خانواده آن این ضرورت را می طلبد که علاوه بر داشتن رسانه های خاص و مختص درون و برون سازمانی، در تعاملی دوسویه نیز ضمن برقراری ارتباط با تمام رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی، اعضا و اقشار مختلف تحت پوشش را در جریان امور و اقدامات خویش قرار دهد و از سویی همزمان با انتقال مطالبات ذی نفعان، با استفاده از قدرت نقد رسانه ها از نقاط ضعف عملکردی خویش نیز آگاه شود که بتواند در رفع نقاط ضعف و رفع چالش ها اهتمام ورزد.
رییس هیات مدیره موسسه آهنگ آتیه با تاکید بر تقویت فعالیت رسانه ای سازمان در دوره مدیریت جدید در دولت تدبیر و امید گفت: خوشبختانه در این دوره با حمایت و پشتیبانی هیات مدیره سازمان و شخص مدیرعامل محترم سازمان، موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه به عنوان نهاد متولی رسانه های سازمان تامین اجتماعی در فضای مجازی و حوزه رسانه های مکتوب کارنامه قابل دفاعی داشته است.
وی ادامه داد: هرچه قدر رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی تقویت و حمایت شوند اقدامات و برنامه های این حوزه پررنگ تر منعکس می شود و از سویی ضمن نقد فعالیت ها، فرصت اصلاح سیاست ها و تدوین و اتخاذ رویکردها فراهم تر می شود و در نهایت ثمره این تعامل، توسعه خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مخاطبان خواهد بود.
غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در راهروی شماره 12 بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تا 12 آبان ماه درمحل مصلی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.