وی افزود: واحدهای مرتبط با برنامه ریزی در ستاد باید در هدف گذاری برای شعب، الزامات و پیش نیازهای تحقق هدف مانند منابع مورد نیاز، تجهیزات، نیروی انسانی مناسب و... را تأمین کنند تا سرعت شعب در مسیر اهداف شتاب بگیرد.
جلیلی با اشاره به اهمیت راهبردی شعب در جهش بانک به سوی سودآوری گفت: تمامی فعالیت های بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی، تأمین رضایت سهامداران و مشتریان آن است و شعب به عنوان پیشاهنگ حرکت بانک، نقش مؤثری در جذب منابع، درآمدزایی و کسب رضایتمندی ذی نفعان دارند.
وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای افزایش انگیزه همکاران در شعب و ستاد دیده شده است، تصریح کرد: طراحی محصول رقابتی، بهبود خدمات و پشتیبانی شعب و تعامل مستمر مدیران با شعب برای شنیدن صدای همکاران و انتظارات آنان مهم ترین عامل پیش برنده شعب در مسیر جهش و ایجاد انگیزه است.
در ادامه این نشست همت الله حسین زاده، عضو هیأت مدیره بانک، یکی از اهداف این نشست را هم اندیشی در جهت ایجاد افق دید مشترک میان صف و ستاد دانست و تأکید کرد: تمامی اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی به توانمندی همکاران شعب واقف هستند و تلاش دارند تا موانع موجود در مسیر تحقق اهداف شعب باعث کاهش انگیزه همکاران نشود.
وی ادامه داد: بانک دی موظف به خدمت رسانی باکیفیت به جامعه هدف است اما باید تمامی هدفگذاری ها و استراتژی های بانک در مرحله نخست در مسیر سودآوری و رشد بانک باشد.
حسین زاده در پایان با تأکید بر لزوم یکپارچگی فرایندی تمامی فعالیت ها ستادی با شعب گفت: سودآوری، فعالیت های توسعه ای و تأمین رضایت مشتریان از مهم ترین اولویت های امروز بانک دی است.
در ابتدای این نشست احمد قدس الهی، مدیر امور طرح و برنامه به ارائه گزارشی از عملکرد شعب در پنج ماهه نخست سال جاری در حوزه جذب منابع، تسهیلات اعطایی، مطالبات غیرجاری، فعالیت های ارزی و ... پرداخت.
در ادامه این نشست جلیل بی نظیر، جواد افتخاری، بهزاد روشن و برخی از رؤسای شعب به بیان دیدگاه های خود درباره چگونگی تحقق اهداف بانک پرداختند.