پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267562 تاریخ : 1395/12/11-15:08:02
,2,17,
تمامی خدمات بانکی همانند گذشته در باجه‌های خدمات بانکی روستائی ارائه می‌شود

مدیرعامل پست بانک ایران

تمامی خدمات بانکی همانند گذشته در باجه‌های خدمات بانکی روستائی ارائه می‌شود

دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در گفتگوئی اعلام کرد: تمامی خدمات این بانک در باجه‌های خدمات بانکی در سراسر کشور همانند گذشته به‌صورت لحظه‌ای(Online) به هموطنان ارائه می‌شود و مسئولان باجه‌ها و مشتریان ساکن در روستاها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته و از هیچ درآمد و یا خدمتی محروم نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، فرحی افزود: افتتاح حساب در باجه‌های نمایندگی روستائی بصورت سیستمی و آنلاین همانند گذشته انجام و مسئولان باجه‌ها نیز از مزایای آن بهره‌مند هستند. اما برای تأئید نهائی حساب مشتریان و به‌منظورحفظ امنیت و شناسائی و احراز هویت در راستای انطباق با ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقررات مبارزه با پولشوئی لازم است که مشتریان اولین بار به شعب ناظر بر باجه‌ها مراجعه و احراز هویت شده و بعد از آن از طریق همین باجه‌ها و بدون مراجعه به شعب، تمامی عملیات بانکی خود را انجام دهند. البته درآمد حساب‌های مفتوحه برای مسئولان باجه‌های نمایندگی محفوظ می‌باشد.

فرحی تصریح کرد: اصلی‌ترین رسالت پست‌بانک‌ایران بطورعام ارائه خدمات بانکی به تمامی روستائیان و نقاط دورافتاده و غیربرخوردار است و خوشبختانه این بانک توانسته است با بهره‌گیری از بسترهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات متنوع بانکی را درسطح کشور گسترش دهد.
وی تأکید کرد: در آینده نزدیک با توجه به بهره‌برداری از نرم‌افزار یکپارچه در باجه‌های نمایندگی بانکی شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات و تنوع آن در شعب و باجه‌ها به‌ویژه درسطح روستاها خواهیم بود.
مدیرعامل پست بانک‌ایران بیان داشت: تجهیز باجه‌های نمایندگی بانک به دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(pos)، پایانه شعب(pinpad) با قابلیت انجام حوالجات الکترونیکی به حساب مشتریان در سایر بانک‌ها در تمامی نقاط کشور و ایجاد بزرگترین درگاه روستائی تجارب الکترونیک(IPG) از برنامه‌های مهم این بانک در حوزه روستائی است.
فرحی اظهارداشت: تأمین مالی طرح‌ها و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد و متوسط ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک و حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد(SMEها) به‌منظور ایجاد جریان معکوس منابع از شهرها به روستاها از دیگر برنامه‌های پست‌بانک ایران در راستای حمایت از اقشار زحمکتش روستائی است.
وی اذعان داشت: باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران به‌عنوان شرکای تجاری این بانک هستند و هیچگاه منافع آنان را نادیده نخواهیم گرفت. بلکه درصدد هستیم فعالیت‌های آنها را با استقرار نرم‌افزار جدید و جامع بانک بیش از گذشته توسعه و گسترش دهیم.
مدیرعامل پست‌بانک ایران درپایان تصریح کرد: این بانک به عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار روستائی کشور، علیرغم صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد زیرساخت‌های بانکی و تجهیزات ، فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان در تمامی نقاط کشور ازجمله مناطق روستائی و غیربرخوردار به خدمات بانکی را در رأس امور خود قرارداده و انتظار دارد رسانه‌ها در انعکاس‌های خود به این موضوع نیز توجه‌بانکداری الکترونیکای ویژه‌ای داشته باشند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران