به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی در این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک گفت: مشتری مداری، تعامل مستمر با مجموعه وزارت متبوع و مدیریت حسابهای وزارت، شرکت های تابعه و پیمانکاران آن از خصیصه های بسیار مهم این بانک است.
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات در ادامه ضمن تاکید بر نقش کلیدی پست بانک ایران بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده بانکدار کشور بر گسترش تعاملات تأکید نمود.
همچنین دکتر صباغی در این نشست که بمنظور معرفی ناصر فلاح ظاهرکندی مدیرشعب منطقه دو تهران به مهندس راسخ برگزار شد ضمن قدردانی از همکاریهای مستمر وی با پست بانک ایران، خواستار گسترش تعاملات مجموعه وزارت با این بانک شد.
گفتنی است: فلاح نیز ضمن تقدیر از حسن توجه مسئولان وزارتخانه گفت: آماده هرگونه همکاری و گسترش تعاملات با مجموعه هستیم.