پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466636 تاریخ : 1398/03/29-14:32:11
,10025,
تقدیر از پذیرندگان برتر کارت اعتباری بیمه ملت

تقدیر از پذیرندگان برتر کارت اعتباری بیمه ملت

در گردهمایی مسئولان و مدیران فروشگاه های برتر طرف قرارداد کارت اعتباری بیمه ملت با هدف هم افزایی و ارائه راهکارهای توسعه فروش تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در ابتدای این گردهمایی فرشید مولاپور مدیر کارت اعتباری بیمه ملت با بیان مزایا و اهداف کارت بر توسعه بیش از پیش این محصول منحصر بفرد در صنعت بیمه تاکید کرد.
وی ایجاد نظم مالی، ساز و کار مناسب برای فروش اقساطی محصولات و خدمات، عدم ریسک وصول مطالبات، شفافیت مالی و ایجاد باشگاه مشتریان را از ویژگی های کارت اعتباری بیمه ملت دانست که همواره افزایش تقاضا از سوی سازمان ها و فروشگاه ها را به همراه داشته است.
مولاپور ضمن معرفی خدمات و سرویس های فعال شده در کارت اعتباری بیمه ملت، تلاش در تسریع و تسهیل ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی دارندگان کارت، حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، بالا بردن سطح زندگی دارندگان و رونق کسب و کار را از دغدغه های این مدیریت برشمرد و از اضافه شدن قریب به 20 هزار دارنده کارت اعتباری و تعدادی فروشگاههای مطرح به مجموعه کارت اعتباری بیمه ملت خبر داد.
وی طراحی اپلیکیشن اختصاصی کارت اعتباری بیمه ملت، توسعه برنامه کسب و کار و ارائه کارت اعتباری به پذیرندگان را از جمله برنامه های آتی کارت اعتباری، مطرح و بر ارائه خدمات با کیفیت، اعلام نرخ مناسب، پرهیز از هر گونه تخلف و برخورد شایسته با دارندگان کارت که عمدتاً از کارکنان سازمان ها و نهاد های معتبر دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ هستند تاکید کرد.
در ادامه این جلسه؛ مدیران فروشگاههای منتخب، پیشنهادات و دغدغه های خود را مطرح کردند و مدیر کارت اعتباری ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، راهکارهایی جهت توسعه فروش و افزایش رضایتمندی دارندگان کارت بیان کرد.
در پایان این مراسم، از پذیرندگان برتر کارت اعتباری در حوزه های بالاترین میزان فروش، بیشترین میزان تخفیف و پراکندگی جغرافیایی، مشتری مداری و کسب رضایتمندی، تنوع محصول و تامین سبد خانوار و به کارگیری روش های نوین بازاریابی تقدیر  و تشکر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران