به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سامان،بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات نوین بیمه ای و ایفای تعهدات و مسئولیتهای اجتماعی خود که همانا حمایت از خانواده های ایرانی و بالاخص اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد، توانسته است در راستای اجرای کامل ماده 10 قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، مصوبه 1387 در حمایت و کمک به زیان دیدگان حوادث رانندگی، یکی از خدمت رسانان این رسالت خداپسندانه باشد.
روابط عمومی شرکت بیمه سامان با تلاش همیشگی کارکنان خود در ایجاد شفافیت مالی و پیروی از قوانین و سیاستهای دولت محترم و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، خدمات رسانی مطلوب و صحیح به هموطنان عزیز را از نکات بسیار مهم در صنعت بیمه دانست.
بیمه سامان، یکی از اعضای گروه مالی سامان میباشد که از سال 1383 فعالیت بیمه ای خود را در کلیه رشته های بیمه ای اشخاص، اموال و مسئولیت آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 1500 نماینده و 15 شعبه در سطح کشور، خدمات و محصولات بیمه ای را به طور گسترده ای در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.