به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری بین المللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستم های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم همواره زیاد بوده است.
بر اساس این گزارش پایان دی ماه سال جاری 53 میلیون و 945 هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب بانک صادرات ایران افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات ایران رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.
لازم به ذکراست سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه های ملی ناشی از چاپ اسکناس، حجم ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (09602)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می نماید.
گفتنی است سیستم سپهر این بانک در طی دی ماه 93 بالغ بر 663 میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سیستم سپهر نیز بیش از 22 میلیون بوده است که حاکی از رشد 31 درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل می باشد.