معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش سوزی می توانیم از این طریق، بخش سرمایه گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره مند شویم.
*توسعه کمی و کیفی شبکه فروش
وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم های فروش دارند، می شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.
امیری زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه ای به آنان ارائه خواهیم کرد.
وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می شود و نتایج آن در کمیته ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم گیری خواهد شد.
*بهبود تجربه مشتریان
معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می کنند.
امیری زاده ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسندساز به مشتریان ارائه می کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاستهای جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.