پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507520 تاریخ : 1398/11/14-13:50:14
,1,
تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در اولویت امور قرار گیرد

مدیرعامل بانک دی:

تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در اولویت امور قرار گیرد

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بیمه دی، خدمات بیمه ای را در تقویت حس اطمینان و آرامش خاطر مردم حایز اهمیت دانست و بر تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید که با حضور دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، دکتر عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات انجام شد، ضمن کسب اطلاع از عملکرد بیمه دی با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک دی قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران که در بیمه دی اجرایی شده است را یکی از قراردادهای بزرگ و موفق در صنعت بیمه دانست و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه ارزشمند جامعه ایثارگری کشور باید تلاش خود را برای کسب رضایت حداکثری ایشان فراهم آوریم و انتظار می رود همکاران بیمه دی با پرداخت خسارت‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه طرح های توسعه‌ای برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنند چرا که تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثار این عزیزان هستند.
وی بیمه دی را یکی از موفق ترین شرکت های گروه مالی دی دانست و گفت: باید با تعامل مناسب زمینه ساز هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا به سودآوری با کیفیت و پایدار دست یابیم.
کریمی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت بیمه در شاخص های توسعه یافتگی اقتصادی گفت: از آنجایی که صنعت بیمه ریسک هایی همچون جان، مال و مسئولیت را پوشش می دهد،توسعه یافتگی بیمه به مثابه توسعه یافتگی یک کشور به‌شمار می رود.
وی همچنین تقویت شبکه فروش، توسعه خرده فروشی و کانال‌های دیجیتال، تقویت کنترل های داخلی و ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری را از ضرورت های ارتقای جایگاه بیمه دی در این صنعت دانست.
در این دیدار محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه های آتی این شرکت پرداخت.
 کشاورز با اشاره به این که بیمه دی در حال حاضر بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده را در طول دوران فعالیت دارد، گفت: بیمه دی از نظر روند رشد، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و در 9 ماهه سال 1398  سودآورترین شرکت در صنعت بیمه بوده است.
وی با بیان این که بیمه دی یکی از شرکت های مطرح و خوشنام صنعت بیمه است و طی سنوات گذشته همواره شفاف ترین صورت های مالی را ارائه داده است، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب این شرکت پیش بینی می شود بیمه دی بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب کند.
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات بیمه ای در سطح استانداردهای جدید و تلاش برای کسب رضایت مشتریان، افزود: با توجه به این که در حال حاضر بیمه دی، سومین شرکت صنعت بیمه به لحاظ سهم از پرتفوی بیمه‌ای کشور به شمار می رود باید با اتخاذ سیاست های توسعه‌ای، گام های بزرگ تری برای کسب سهم بیشتر و ارتقای رتبه بندی خود در بازار بیمه بردارد.
وی با اشاره به این که گزارش ها حاکی از رشد صعودی بیمه دی در تمامی شاخص ها است، افزود: انتظار می‌رود بیمه دی با تکیه بر ظرفیت ها و شناسایی بازارها و بازاریابی مناسب زمینه دست یابی به سود حداکثری و پایدار را فراهم سازد.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران