به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امیر طیبی افزود: این موضوع در حالی است که حجم تراکنشهای الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال روزانه به طور میانگین 20 میلیون تراکنش بوده ولی در روزهای اخیر به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازهای این بانک، این میزان به 40 میلیون تراکنش افزایش یافته است و این نشانگر حجم عظیم سرویسدهی بانک ملی ایران به هموطنان عزیز میباشد.
به گفته این مقام مسئول اختلالات مذکور بلافاصله بررسی و مرتفع گردید و کارکنان این بانک با تمام تلاش ارائه خدمات به مشتریان محترم را ادامه دادند.
طیبی از صبر و شکیبایی هموطنان محترم به جهت وقفهها و اختلالات ایجاد شده در سرویسدهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی نموده و تاکید کرد: با تلاش و تدابیر صورت گرفته این اختلالات به سرعت مرتفع شده است و خدمات مورد نیاز هموطنان در ایام پایانی سال به صورت مداوم به آنان ارائه میشود.