به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، به همت مدیران و کارکنان این بانک و با حضور، نظارت و پشتیبانی دقیق، در آستانه سال نو و همچنین از نخستین ساعات سال جدید، خدمات رسانی در پیشخوانهای شهرنت، دستگاههای خودبانک، شعب کشیک و سایر واحدهای این بانک بی وقفه ادامه دارد.
بر این اساس، با تلاش جمعی مجموعه مدیران و کارکنان بانک شهر، تا کنون هیچ مشکلی در نحوه خدمات رسانی به مراجعه کنندگان مشاهده نشده و بر اساس تماسهای دریافت شده از سوی سامانه 8655 بانک شهر نیز، این بانک موفق به جلب رضایت نسبی شهروندان در روزهای نخست سال شده است.
همچنین با دستور مدیرعامل این بانک به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان، نظارت بر پیشخوانهای شهرنت که به طور 24 ساعته پاسخگوی مراجعه کنندگان است، با جدیت دنبال می شود.
به این منظور سامانه 8655 بانک شهر نیز آماده دریافت نظرات شهروندان در خصوص نحوه خدمات رسانی این بانک در ایام نوروز است.