پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354199 تاریخ : 1397/05/22-11:52:29
,2,
تحول و نوآوری بانک ملّی ایران با آموزش های ضمن خدمت کارکنان

همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /6/

تحول و نوآوری بانک ملّی ایران با آموزش های ضمن خدمت کارکنان

بانک ملی ایران با توجه به ضرورت های ایجاد تحول و نوآوری در مسیر بانکداری، پرورش خلاقیت و آموزش های ضمن خدمت کارکنان را به طور ویژه سرلوحه اقدامات درون سازمانی خود قرار داده است تا بتواند همواره به عنوان یک نهاد پاسخگو خدمت رسانی کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، پرورش خلاقیت، ایده پردازی کارکنان و استفاده از استعدادهای نخبگان از مهم ترین موضوعات مورد توجه در این بانک است به طوری که توجه به نیروی انسانی خلاق از اولویت های مدیریت محسوب می شود.

از سویی «آموزش» رکن تغییر ناپذیر اقدامات درون سازمانی بانک ملی ایران است و هر سال رقم قابل توجهی برای آموزشی کارکنان و البته مشتریان بانک هزینه می- شود.

بر همین اساس از 15 مردادماه سال گذشته و همزمان با یک سالگی دولت دوازدهم، تعداد یک هزار و 433 دوره آموزش ضمن خدمت در بانک برگزار شده که 45 هزار و 693 نفر نیز در این دوره ها شرکت کرده اند.

همچنین بانک ملی ایران آموزش دانش آموزان و دانشجویان را به عنوان مشتریان وفادار بانک در دستور کار داشته و در مجموع سه هزار و 960 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرده است.

در همین راستا بانک و بنیاد ملی نخبگان تفاهمنامه ای را نیز با هدف گسترش همکاری ها و مشارکت در حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و فراهم شدن زمینه همکاری های علمی، آموزشی و مطالعاتی استعدادهای برتر و نخبگان امضا کردند.

بانک ملی ایران معتقد است اگر افراد نخبه و خلاق و ایده پرداز در سازمان حضور نداشته باشند یا از توانایی آنها استفاده نشود، بدون شک سازمان، حرکتی به جلو نخواهد داشت و در دوران کنونی، تنها سازمان هایی موفقند که بتوانند با ایده های نو، چالش های پیش رو را کنار بزنند.

از سویی از آنجا که کارشناسان، نخبگان امروز و مدیران آینده بانک هستند بنابراین «آموزش» در این بانک یک امر تشریفاتی نیست و حداکثر توان در آموزش کارشناسان به کار گرفته می شود.

 

در دنیای کنونی، مشتریان نمی پذیرند که کارکنان یک بانک، نسبت به امور مراجعان بی اطلاع باشند و یا نسبت به دستورالعمل های مختلف و متعدد آشنایی نداشته باشند. از این رو اطلاع رسانی و آموزش به موقع، کامل و جامع به مشتریان و کارکنان یکی از دغدغه های مهم بانک ملی ایران به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 164
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران