پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595257 تاریخ : 1401/01/14-11:54:38
,10025,
تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت نو

تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت نو

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو با بیان اینکه شرکت وی با بیش از 5500 مرکز تشخیصی-درمانی در سراسر کشور قرارداد همکاری در راستای ارائه خدمات منعقد کرده است، اظهار داشت که امکان خدمات دهی به بیمه شدگان درمان تکمیلی به صورت برخط و آنلاین در مراکز طرف قرارداد فراهم است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت نو؛ مونا عروجی افزود: همچنین امکان جدید شرکت بیمه تجارت نو در اعلام خسارت و بارگذاری اسناد درمانی و رصد تمامی مراحل پرداخت خسارت هر بیمه شده درمان تکمیلی از طریق موبایل اپ بنو وجود دارد.

وی توضیح داد: قابلیتی در اپلیکیشن بنو ایجاد شده است که با استفاده از آن، بیمه شدگان درمانی می توانند هزینه های درمانی خود را اعلام و تصویر مدارک و اسناد درمانی را اسکن و بارگذاری کنند. همچنین بیمه شدگان می توانند برای اطلاع از مراحل ثبت، رسیدگی و پرداخت هزینه خود به منوی پیگیری هزینه های درمانی مراجعه کرده و از وضعیت پرونده خود آگاه شوند.

عروجی اضافه کرد: پس از بارگذاری صحیح اسناد، بلافاصله ارزیابان خسارت، عملیات ارزیابی و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داده و در کمترین زمان ممکن، اعلام کسری مدارک و یا تایید هزینه صورت می پذیرد و در صورت تایید اسناد، فرآیند تسویه با مشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: در صورت نقص مدارک، پیامک رفع نقص از طریق نرم افزار برای بیمه شده اصلی ارسال می شود و امکان ویرایش و رفع نقص مدارک برای بیمه شده از طریق اپلیکیشن بنو وجود دارد و در صورت تایید مدارک و تعیین میزان خسارت قابل پرداخت، پیامک مبنی بر واریز خسارت به بیمه شده اصلی ارسال می شود.

مدیر بیمه های عمر حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو با تاکید بر فضای شفاف روند پرداخت خسارت درمان با نظارت بیمه شده و بیمه گذار افزود پشتیبانی و اقداماتی نظیر پاسخگویی برخط در راستای مشتری مداری از طریق اپلیکیشن بنو، طراحی شده و رفع ابهام و پاسخ گویی به سوالات به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

عروجی اذعان داشت رویت مراکز طرف قرارداد و مختصات جغرافیایی آنها در اپلیکیشن بنو و انتخاب نزدیکترین مرکز به مکان بیمه شده، انتقال مختصات مراکز درمانی به نرم افزارهای مسیریاب، جهت دسترسی سریع و سرعت در دریافت خدمات برای بیمه شدگان فراهم شده است.

وی، در پایان رویت وضعیت پوشش اعضای خانواده بیمه شده اصلی و رفع نقایص احتمالی اطلاعات ثبت شده را از دیگر مزیت های اپلیکیشن بنو دانستند.

عروجی در نهایت اعلام داشت که بیمه شدگان جهت دریافت و نصب اپلیکیشن بنو می توانند به سایت بیمه تجارت نو به آدرس اینترنتی https://www.tejaratnoins.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران