پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 145582 تاریخ : 1394/07/12-11:15:26
,1,16,
تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر استفاده از قابلیت‌‌های دفاترخدمات بانکی

تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر استفاده از قابلیت‌‌های دفاترخدمات بانکی

دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران در همایش رؤسای شعب دارای ظرفیت خالی بر استفاده از قابلیت‌های دفاتر خدمات‌بانکی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و ارائه آموزش و نظارت مستمر بر آنها به عنوان یکی از محورهای تجهیزمنابع تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان همایش گفت: مطالب و نکات آموزشی خوبی مطرح شد که قطعاً موجب ایجاد انگیزه مضاعف و تلاش بیشتر برای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک خواهد شد.


فرحی با بیان اینکه پست‌بانک‌ایران، بانکی خوش‌نام و برگ زرینی در نظام بانکی کشور با ظرفیت واقعی است تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند عامل اصلی حرکت درون یک سازمان می‌باشد و خوشبختانه وجود نیروهای توانمند در این بانک موجب امیدواری و اطمینان خاطر برای رسیدن به راه مقدسی که در پیش‌ گرفته‌ایم شده است.


مدیرعامل پست‌بانک ایران بر ایجاد و شکل‌گیری یک هم‌افزائی برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک در تمامی بخش‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به گستردگی بانک، بستری برای ارائه خدمات وجود دارد و بایستی این قابلیت‌ها را قدر بدانیم و این مهمترین خواسته جامعه، کشور و مقامات اجرائی از ما می‌باشد.


فرحی عنوان کرد: بانک تخصصی بخش ICT به عنوان تأمین کننده مالی این بخش و بانک توسعه‌ای برای توسعه روستاها دو رویکرد اصلی این بانک است و با توجه به دانش و تخصصی که در مجموعه آن وجود دارد می‌توان اهداف را در بخش ICT کشور که بخشی از درآمد ملی را تشکیل می‌دهد به‌خوبی انجام داد.


وی ابراز امیداوری کرد: تسریع در قانون تعیین پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT و توسعه روستائی موجب خواهد شد تا همه دستگاه‌ها بتوانند فعالیت‌های مالی خود را از طریق آن انجام دهند و قطعاً این بانک نیز تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی انجام خواهد داد.


فرحی؛ وصول مطالبات را به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین مسائل در بانک دانست و گفت: البته وصول نقدی مطالبات اولویت بانک است تا منابع بیشتری جذب کنیم و همه باید در این زمینه فعالیت مضاعفی داشته باشیم.


مدیرعامل پست بانک ایران در پایان توصیه‌های لازم درخصوص IT و SMS بانک ارائه و بر آراستگی شعب، انضباط مالی و اداری، ایجاد علاقه و همچنین بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در این همایش و انتقال به زیرمجموعه جهت تحقق اهداف بانک تأکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران