پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 200268 تاریخ : 1395/03/12-09:35:38
,2,
تاکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت کاهش تراکنش‌های حضوری در شعب

تاکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت کاهش تراکنش‌های حضوری در شعب

همایش دو روزه سراسری معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور سیدولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره، مسئولان ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، امنیت و توسعه سیستم‌ها و آمار و اطلاعات بانکی و همچنین روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ادارات امور شعب در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبانک ملی، در این مراسم فاطمی اردکانی با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سال‌های گذشته گفت: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه نیازمند به روزآوری فناوری و حرکت به سمت فناوری مدرن هستیم که حرکت در این راستا موفقیت آمیز شروع شده است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر تراکنش‌های حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارایه آگاهی لازم به مشتریان، زمینه‌ساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنش‌های الکترونیک شویم. 
فاطمی اردکانی افزود: باید با شناخت و ارائه نیازهای ویژه مشتریان و ایجاد ابزارهای تشویق برای استفاده از خدمات الکترونیک،زمینه خلوت شدن شعب و پیشرفت بانک در ارتباط قوی با مشتری و نیل به جایگاه والا و حقیقی خود با مشتریان تلاش کنیم و در واقع با افزایش مشتریان وفادار و علاقه مند به بانک، می‌توان گفت در کارمان موفق بوده‌ایم. 
وی ادامه داد: باید فرایندهای بانک را متناسب با نیازهای روز بازار به روز کنیم تا بتوانیم در بازار رقابت ،حضوری فعال داشته باشیم.اگر نگاه و دانش کارمندان و همکاران ما در شعب متناسب با علم روز پیش برود قطعاً در جذب مشتریان موفق خواهیم بود و می‌توانیم سهم مطلوب بازار را کسب کنیم. 
در ادامه همایش دکتر هماپور استاد دانشگاه ابراز داشت: خوشبختانه امروز در بانک ملی ایران تلاش و اراده بر این است که به سمت بانکداری الکترونیک و در واقع کسب و کار مدرن پیش برود و حرکت‌های مثبت زیادی نیز در این زمینه صورت گرفته است. 
وی گفت: بانک ملی ایران اگر بخواهد فاصله خود را با رقبا زیاد کند باید دائم به فکر تولید محصولات جدید، مدرن و منحصر به فرد باشد و ارتباط خود را با مشتریان محکم و عمیق کند. 
ارائه گزارش عملکرد ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، امنیت و توسعه سیستم‌ها و آمار و اطلاعات بانکی توسط مسئولان این ادارات و بیان دیدگاه‌ها و نظرات نمایندگان دوایر فناوری اطلاعات ادارات امور شعب از دیگر بخش‌های این همایش بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران