پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 563191 تاریخ : 1399/12/09-11:23:22
,10027,
تامین اجتماعی از سازمان های پیشرو در حوزه خدمات الکترونیکی است

فرماندارگناوه

تامین اجتماعی از سازمان های پیشرو در حوزه خدمات الکترونیکی است

فرماندار گناوه در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با تقدیر از تلاش های این سازمان در راستای ارائه خدمات به مردم اظهار داشت: با توجه به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و حجم بالای مراجعات، الکترونیکی کردن کارها و خدمات در تأمین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا مهرجو افزود: تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام های مؤثری برداشته است و یکی از مهمترین دستگاه ها و سازمان های پیشرو و برتر در این زمینه است که این امر در جهت توسعه و پیشرفت بسیار مؤثر و قابل تقدیر است.

وی پیرامون اجرای طرح نسخه الکترونیک گفت: اجرای این طرح به مراجعه کنندگان در رفع بسیاری از مشکلات کمک می کند و باعث تسریع در کارها می شود.

مهرجو اضافه کرد: این طرح در استان بوشهر و شهرستان گناوه آغاز شده است ولی برای توسعه بیشتر و تکمیل خدمات نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد که باید همه در این راستا تلاش کنند.

سرپرست تأمین اجتماعی بوشهر نیز در این دیدار پیرامون حذف دفترچه خدمات درمانی گفت: اجرای طرح باعث می شود که بسیاری از دغدغه های بیمه شدگان در زمینه تمدید و همراه داشتن دفترچه رفع می شود و بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد.

عباس دیری افزود: اجرای این طرح در بسیاری از مراکز در حال اجرا است و در برخی از مراکز نیز در حال پیگیری تا مشکلات رفع شود.

وی گفت: اجرای طرح 3070 که در آن 30 نوع خدمت تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می شود و یکی دیگر از طرح های این سازمان است که در حال اجراست و باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب و مراکز شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران