به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابط عمومی های صنعت بیمه»، هم زمان با 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همه گیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال 9 محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانه ها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش های اجتماعی)»، «ارتباطات (درون سازمانی و برون سازمانی)»، «مدیریت و برنامه ریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابط عمومی های صنعت با ارایه فعالیت ها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنواره های گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامه ها و اهداف بیمه مرکزی به منظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره 1400، هیات داوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیایی پرور، احمد یحیایی ایله ای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبه های اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب 6 عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابط عمومی های صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانه ها» و «پژوهش های اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامه ریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثال زدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بی تردید اگر پشتیبانی همیشگی هیات مدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستی های استانی و نیز حمایت های مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابط عمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمی شد.