به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر بنیادی نائینی تمرکز شرکت بیمه پارسیان بر مدیریت تجربه کارکنان با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری و اطلاعات را از رموز موفقیت این شرکت در مسیر تحول و توسعه بازار با ارائه خدمات و بیمه نامه های نوین دانست و گفت: کارکنان شرکت های بیمه، مشتریان داخلی آنها محسوب می شوند و رضایت آنها از محیط کار و تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت باعث افزایش بهره وری و کارایی آنها به عنوان کارمند و مشتری می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مدیریت دانش کارکنان و شبکه فروش تاکید کرد و گفت: توانمند سازی شبکه فروش با استفاده از اپلیکیشن های فناورانه، میتواند آنها را به سمت نقش واقعی خود که مشاوران بیمه هستند سوق دهد.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی در ادامه ضمن قدردانی از شرکت طلیعه فناوری هوشمند که با معرفی سامانه یارا 724(سامانه جامع هوشمند خسارت خودرو) در این پویش حضور داشت، افزود: استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی خسارات خودرو جزو ایده های نو در صنعت بیمه محسوب می شود که باید با حمایت شرکت های بیمه در ابعاد گسترده عملیاتی شود، چرا که این اپلیکیشن علاوه بر تسهیل فرآیندهای پرداخت خسارت به کاهش و کشف تقلبات نیز کمک خواهد کرد.
دکتر بنیادی نائینی در پایان از تعامل خوب شرکت های بیمه با شرکت های دانش بنیان تقدیر کرد و آن را گامی در افزایش سهم بازار بیمه کشور،ضریب نفوذ و رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه دانست و بر ادامه این همکاری با هدف ارائه محصولات و خدمات نوین تاکید کرد.
گفتنی است، پنجمین پویش فناورانه" سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه" هر هفته با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل، مدیران بیمه مرکزی و نمکایندگان سندیکای بیکمه گران ایران و پژوهشکده بیمه به همت معاونت طرح و توسعه در بیمه مرکزی برگزار می شود.