وی افزود: دوره بازاریابی عنکبوتی به اتمام رسیده و می بایست از مسیر روش های حجره ای و سنتی به سمت روش های جدید و نو رفت.
به گفته وی، سهم شرکت بیمه «ما» از حق بیمه تولیدی شرکت های بیمه در سال 1400 در کل صنعت بالغ بر 28 هزار و 506 میلیارد ریال معادل 2.5 درصد از کل صنعت بیمه بوده که بسیار اندک بوده و لازم است با استراتژی و شایسته گزینی مناسب، این سهم را بوسیله روش های بروز و مدرن بالا برد.
خوارزمی با بیان اینکه نوآوری، سرمایه اصلی کشورها است؛ عنوان کرد: صنعت بیمه باید از بستر تحول دیجیتال استفاده مناسبی کند، جالب اینکه ضریب خسارت درمان در سال 1400 در حد 125 درصد عنوان شده است.
به گفته وی باید بطور مستمر نظرات مشتریان دریافت و نقاط ضعف و قوت را رصد کرد.